Connect with us

Fit couple – 5 zajęć, na które możecie chodzić wspólnie

blog-aktywnie-activ-klub-walentynki-na-silowni

Trening

Fit couple – 5 zajęć, na które możecie chodzić wspólnie

Fit couple – 5 zajęć, na które możecie chodzić wspólnie

Luty wyjątkowo sprzyja myśleniu o drugiej połówce. Gdy za oknem ciągle zimno, szaro i ponuro, warto zadbać o relacje z partnerem i chociaż w ten sposób umilić sobie czas do wiosny. Może w lutym spróbujecie razem poćwiczyć? Nie tylko chodzić razem na siłownię i rozstawać się już w szatni? Co powiecie na wspólne zorganizowane zajęcia?

Wiele par oddzielnie chodzi na siłownię. Wiążę się to zazwyczaj z różną porą pracy i natłokiem innych obowiązków. A gdy już uda się pójść wspólnie do klubu, często każde chodzi w swoją stronę: ona na zajęcia zorganizowane dla kobiet, on poćwiczyć na sprzętach. Spotykają się dopiero po treningu. Może warto spróbować poćwiczyć wspólnie? Nie tylko w siłowni, ale również na zajęciach?

Cycling

Cycling to świetne zajęcia poprawiające kondycję, zwiększające wydolność organizmu, odchudzające, rzeźbiące oraz ujędrniające ciało. Prowadzone są na nowoczesnym sprzęcie w rytm energetycznej muzyki. Możecie uczestniczyć w tych zajęciach nawet w przypadku różnic w wytrzymałości – po prostu każdy będzie jeździł w swoim tempie!

Cross

Coraz popularniejsze treningi cross, jak najbardziej można wykonywać wspólnie! Każde z Was dobierze sobie odpowiednie do możliwości obciążenie i razem możecie wykonywać ćwiczenia, motywując się wzajemnie. Cross to zajęcia o charakterze wytrzymałościowo-siłowym i przede wszystkim poprawią Waszą ogólną sprawność fizyczną. Angażują niemal wszystkie grupy mięśni!

Group of friends in sports club

Magic Bar

A może poćwiczycie wspólnie ze sztangami? Na zajęciach Magic Bar obciążenie dobierane jest indywidualnie. Dostosowuje się je do możliwości ćwiczących oraz do poszczególnych partii mięśni. Zajęcia kształtują i wzmacniają ciało, pomagają schudnąć. Polecane są w równym stopniu paniom i panom!

Boks

Typowo męskie ćwiczenia? Nic bardziej mylnego! Treningi bokserskie pozwalają poprawić sprawność fizyczną i pozbyć się tkanki tłuszczowej (zwłaszcza na brzuchu) bez względu na płeć. Regularnie ćwicząc boks poprawicie swój refleks oraz kondycję. Zajęcia również pomagają zdobyć większą pewność siebie.

Trampoliny

Powiecie, że to typowo damskie zajęcia? 😉 A chociaż spróbowaliście? Na zajęcia Fit and Jump zapraszamy wszystkich, bez względu na płeć i wiek. Trampoliny łączą trening spalający ze wzmacniającym (następuje spadek tkanki tłuszczowej przy jednoczesnym wzmocnieniu mięśni). Świetna zabawa jest całkowicie gratis!

Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

More in Trening

Aktualności

Popularne artykuły

Popularne Tagi

Kategorie

Archiwa

Facebook

Do góry